sobota 4. června 2011

Už se těším na: Downton Abbey

Anglicky neumím. Vůbec. Jen takové to: Hi! nebo: Fine, thanks, fine! a taky: Nice to meet you .... Takže, jak píšu, anglicky neumím.

Jsem proto odkázaná na dabing a titulky - ať už oficiální nebo vypracované dobrovolníky a všemožnými nadšenci, kteří se o svou práci jsou ochotni podělit s ostatními na internetu.

Už nějakou dobu pokukuji po britském (jak jinak) seriálu Downton Abbey. Není mi známo, že by se u nás vysílal (nemám televizi - je možné, že jsem něco prošvihla). Velice často se mi objevují různé fanouškovské sestřihy tohoto seriálu v doporučených videích na youtube. A to mě provokuje. Naštěstí se  na webu vyskytují české titulky! Nevím kolik, nekoukám dopředu, ale první řadu seženete určitě.


Zatím mám staženo zhruba 6 dílů první řady a těším se až se k jednotlivým dílům dostanu.


Downton Abbey  stránky na kanálu televize ITV


Downton Abbey na webu PBS Masterpiece

Pokud máte také zájem
české titulky najdete je zde  
(zkoušela jsem první díl první řady a seděly,
další teprve uvidím)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...